Subject: Re: Sotsiaalministri määruse „Nõuded müra ohutusele elamutes ja ühiskasutusega hoonetes ning helirõhutaseme mõõtmise meetodid“ eelnõu
From: Marko Ründva | Kajaja <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: "Ramon Nahkur - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Aug 2025 12:40:05 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere päevast!

Edastan Kajaja Acoustics OÜ tagasiside sotsiaalministri müra määruse 
eelnõule.

Tervitades

Marko Ründva

juhatuse liige | +372 5626 4614 | [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Kajaja Acoustics OÜ | Laki põik 2, 12915 Tallinn, Eesti | www.kajaja.ee

From: [email-masked] <[email-masked]>
Date: Monday, 28. July 2025 at 15:35
To: Eesti Linnade ja Valdade Liit <[email-masked]>, Tallinna Tehnikaülikool 
<[email-masked]>, Tartu Ülikool <[email-masked]>, Eesti Arhitektide Liit 
<[email-masked]>, Eesti Ehitusettevõtjate Liit <[email-masked]>, Eesti 
Kinnisvarafirmade Liit <[email-masked]>, Eesti Planeerijate Ühing 
<[email-masked]>, Eesti Ehitusinseneride Liit <[email-masked]>, 
Eesti Kütte-Ventilatsiooniinseneride Ühendus <[email-masked]>, Akustikainsener 
OÜ <[email-masked]>, Akukon OÜ <[email-masked]>, Info | Kajaja 
<[email-masked]>, FIE Linda Madalik <[email-masked]>
Subject: Sotsiaalministri määruse „Nõuded müra ohutusele elamutes ja 
ühiskasutusega hoonetes ning helirõhutaseme mõõtmise meetodid“ eelnõu

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu kooskõlastamiseks/arvamuse avaldamiseks.
Tagasisidet ootame 11. augustiks

Link EISi 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/d0084a31-bb46-4fb7-bcd8-0b5293df80db

Pealkiri: Sotsiaalministri määruse „Nõuded müra ohutusele elamutes ja 
ühiskasutusega hoonetes ning helirõhutaseme mõõtmise meetodid“ eelnõu

Registreerimise kuupäev: 28.07.2025

Registreerimise number: 1.2-2/71-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
www.sm.ee <http://www.sm.ee>